Reklamacje i zwroty

W chwili doręczenia paczki prosimy Państwa o sprawdzenie stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, prosimy o sporządzenie protokołu szkodowego, podpisanego przez odbiorcę i doręczyciela przesyłki, a następnie o kontakt z personelem perfumerii za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@perfumeriaplus.pl.

  1. Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia na stronie perfumeriaplus.pl prezentowały towar dokładnie taki, jaki Państwo otrzymają po dokonaniu zakupu. W niektórych przypadkach mogą Państwo zaobserwować różnice, nie będące podstawą reklamacji, wynikające z następujących powodów:
  2. Ze względu na to, że produkty o różnej pojemności mogą mieć załączone zdjęcie flakonu o jednej pojemności, kształt i proporcje flakonów mogą nie zgadzać się. Przykładowo wszystkie produkty mogą mieć zdjęcie flakonu o pojemności 30ml a rzeczywistości oferowany produkt może posiadać inną pojemność co zawsze będzie wynikać z jego szczegółowego opisu i kodu EAN.
  3. Opakowania różnych serii lub pochodzące z innych dystrybucji mogą różnić się wyglądem.
  4. W sporadycznych przypadkach używamy zdjęć zastępczych. Jeśli nie posiadamy np. zdjęcia zestawu, może być zamieszczone zdjęcie prezentujące samą wodę toaletową czy perfumowaną wchodzącą w skład tego zestawu.
  5. Staramy się, aby kolory zdjęć były jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych, jednakże mogą czasem wystąpić różnice odcieni.
  6. Zdjęcia mogą obrazować opakowanie, które zostało przez producenta zastąpione nowszą wersją.

Jedynym oznaczeniem w pełni opisującym produkt jest kod EAN. 

Paczkę, odpowiednio zabezpieczoną, razem z dokumentem sprzedaży, należy odesłać na adres firmy: PRZASNYSKA 6B WARSZAWA. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Zgodnie z polskim prawem, konsument ma prawo zwrotu zakupionego towaru drogą elektroniczną do 14 dni od daty dokonania zakupu. Mogą Państwo zmienić zdanie i zwrócić towar w tym czasie, bez podania przyczyny. Proszę pamiętać, że zwrotom podlegają wyłącznie produkty, które posiadają oryginalne opakowanie (nieotwarte i nieużywane).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl